juni 2011

Brave

Som dere sikkert har skjønt så elsker jeg animasjonsfilmer! Idag fant jeg en trailer på en ny Pixar film som kommer senere i år, gleder meg allerede til å se Brave ♥

Bad Things To You

På søndag starter endelig True Blood igjen, en serie som jeg har blitt totalt hekta på siden første episoden kom ut!! Har også lestbøkene, skrevet av Charlaine Harris og elsker de også ♥ Jeg...

Fun in the sun - Malta June 2011 Part 3

Siste dagen til besøket vårt bestemte vi oss for å ta turen til Mediterraneo Park, lille guttung måtte jo kose seg han også under ferien sin! Selv om vi andre gledet oss vel like mye til å se delfi...

Versace and HM Fall 2011

Sitter på jobb akkurat nå, begynte kl.5 og skal være her til 2 inatt! Ser ut til å være en still kveld i vente, har nesten ikke hatt noe å gjøre frem til nå! Men når man kan slippe unna varm leilig...

Fun in the sun - Malta June 2011 Part 2

Samme dagen som shoppingen var så hadde vi invitert over gamle og nye venner til grillings på taket i leiligheten vår. ♥Vi kjøpte inn forskjelligedip, kjeks, fylte oliven, svinepølser, ostepø...

Pinup Girl Clothing

Åh, jeg er så altfor glad i å handle klær over nettet! Man kan finne hva man vil, det er som regel billigere om man bestiller fra butikker i USA eller England osv også er det så sinnsykt stort utva...

Mellieha Bay

Igår hadde både jeg, kjærsten og Henning fri fra jobb og når temperaturmåleren viser 30 grader i skyggen så er det ikke annet valg enn å hoppe på bussen mot nærmeste sandstrand!Vi kom oss avgårde i...

Fun in the sun - Malta June 2011

Onsdagfor to uker sidenfikk vi som sagt besøk, av min søster, kjærstens storebror og sønnen hans på 6 år. Det som er litt morsomt er at søsknene våre er samboere de også så vi er en stor familie bl...

Taormina Day 2 - part 1

På tirsdagen, altså dag 2 i Taormina startet vi dagen ganske tidlig! Skal jo få mest mulig ut av ferien, sliten kan man være på jobb! Så alarmen stod på halv 8 og vi startet med en kjempegod frokos...

Taormina Day 1 - part 2

Igår avsluttet jeg innlegget med et bilde som viser Teatro Greco, et gammelt greskt teater ruin som ligger midt i Taormina byen. Det er også det eneste "turistattraksjonen" som koster penger for å ...

Taormina Day 1 - part 1

Jeg og kjærsten dro som sagt på en liten ferie som varte i 3 dager, 2 netter på hotell. Turen var til Sicilia, nærmere sagt Taormina. Vi dro med en ferge her fra Malta som tar akkurat 90 minutter f...

Taormina

I mitt forrige innlegg for en uke siden, nevnte jeg at jeg og kjærsten skulle på en liten tur. Jeg fikk aldri tid til å skrive noe om det før vi dro og vi er nå tilbake fra ferien allerede :( Tiden...