Reise og Ferie

Back to 2011

I have decided to catch up abit with my blogging, so I'm turning back the time to 2011 again (9th desember tobe more accurate)and I'm posting more pictures from when we had friends over from Malta ...

Twinkle, Sparkle and BANG

The last few days have not so surprisingly been filled with even more delicious food, lazy days on the sofa, watching a series here and there and watching quite alot of the Travel Channel ♥ I...

Half Baked

After Christmas I have had quite some relaxed days, on christmas day we slept late and then drove over to my sister to talk, relax, eat some non-xmas food and ofcourse some dessert....The dessert f...

Eve of Christmas

Christmas has come and gone once again, this year we celebrated Christmas Eve together with the inlaws at my sisters and her boyfriends house for the very first time. Usually we have spent christma...

Eat, drink, relax

The days leading up to Christmas eve are just as nice as Christmas eve itself if you ask me, all the last preperations are being done, the food is being planned, the last presents are bought and wr...

Snowflakes

So as I have written before, a couple of weeks ago we had some friends over to visit us from Malta, none of them had seen snow before and it was their first time being in Norway too! So we were qui...

Mummy dearest in Malta - Day 1, Part 2

Ja jeg vet det...jeg er treig til å legge ut bilder noen ganger!! Men bedre sent enn aldri, så her kommer noen flere bilder fra når jeg hadde besøk av mammaen min i begynnelsen av august ♥ Fø...

Mummy dearest in Malta - Day 1, Part 1

Nå er det allerede en uke siden mamma dro tilbake til norge!! Siste uken har gått helt sinnsykt fort, men jeg har fått fiksa på flesteparten av bildene jeg tok uken hun var her ♥Hun kom forri...

Dagens søting

Da er jeg tilbake igjen etter godt over en ukes pause, forrige uke kom nemlig mammaen min på besøk her i Malta i en uke! Så det har ikke vært mye tid til blogging eller sitting foran pc'en i det he...

Taormina Day 2 - part 2

Jeg tenkte det kanskje var på tide å ta å få ut de siste bildene fra min og kjærstens tur til Sicilia i slutten av mai! I forrige innlegg så la jeg ut bildene fra begynnelsen av andre dagen vår der...

Fun in the sun - Malta June 2011 Part 3

Siste dagen til besøket vårt bestemte vi oss for å ta turen til Mediterraneo Park, lille guttung måtte jo kose seg han også under ferien sin! Selv om vi andre gledet oss vel like mye til å se delfi...

Fun in the sun - Malta June 2011 Part 2

Samme dagen som shoppingen var så hadde vi invitert over gamle og nye venner til grillings på taket i leiligheten vår. ♥Vi kjøpte inn forskjelligedip, kjeks, fylte oliven, svinepølser, ostepø...

Fun in the sun - Malta June 2011

Onsdagfor to uker sidenfikk vi som sagt besøk, av min søster, kjærstens storebror og sønnen hans på 6 år. Det som er litt morsomt er at søsknene våre er samboere de også så vi er en stor familie bl...

Taormina Day 2 - part 1

På tirsdagen, altså dag 2 i Taormina startet vi dagen ganske tidlig! Skal jo få mest mulig ut av ferien, sliten kan man være på jobb! Så alarmen stod på halv 8 og vi startet med en kjempegod frokos...

Taormina Day 1 - part 2

Igår avsluttet jeg innlegget med et bilde som viser Teatro Greco, et gammelt greskt teater ruin som ligger midt i Taormina byen. Det er også det eneste "turistattraksjonen" som koster penger for å ...

Taormina Day 1 - part 1

Jeg og kjærsten dro som sagt på en liten ferie som varte i 3 dager, 2 netter på hotell. Turen var til Sicilia, nærmere sagt Taormina. Vi dro med en ferge her fra Malta som tar akkurat 90 minutter f...
LongLashes

22, Ås

A blogg about this and that. Currently living in Malta with my love! I like stuff like rockabilly, pinup, the 40's and 50's, baking and cooking, movies, travelling and other nice things <3 Email: m.tabone@gmail.com